Príjem reklamácií do opravy
Reklamovaný tovar je možné priniesť osobne na adresu servisu alebo poslať poštou ako cennú zásielku. K tovaru musia byť priložené tieto náležitosti (bez nich nemôže byť oprava uskutočnená):
Opravy starších modelov
Náhradné diely na modely hodiniek, u ktorých bola výroba už ukončená, sú k dispozícii ešte cca 4 roky po ukončení výroby. Naše servisné stredisko Vás v prípade záujmu môže informovať o situácii u konkrétneho modelu.
Technická podpora
V prípade potreby konzultácie technického problému sa na nás obráťte telefonicky, emailom alebo osobne. Radi Vám poskytneme potrebné informácie.
Zoznámte sa s podmienkami záruky
Dĺžka a podmienky záruky sú uvedené v záručných listoch priložených k výrobkom. U výrobkov, které boly zakúpené v zahraničí platí záručná doba podľa podmienok uvedených v Medzinárodnom záručnom liste, ktorý musí byť riadne vyplnený a predložený spolu s výrobkom.
Na tovar TELSTAR zakúpený v SR alebo ČR u autorizovaných predajcov poskytujeme záruku 3 roky.
Záručné a pozáručné opravy tovaru od neautorizovaných dovozcov do SR budú odmietnuté s odkazom na neexistujúci zmluvný vzťah medzi GOLDTIME BL spol. s.r.o. a týmito predajcami.
Servis externe zabezpečuje:
Ota Válek
Kyjevská 4, 831 02 Bratislava
Prevádzka: Servis hodín, Rezedová 5, 821 01 Bratislava
Po - Pia: 8:00 - 11:00 hod. - 12:00 - 16:00 hod.
So - Ne: zatvorené
Email: obchod@goldtime.sk, ovalek@chello.sk
Tel.: +421 2 43425168 kl.102 p.Válek
Mobil: +421/903 586 607 p. Válek
Adresa pre odosielanie zásielok:
TELSTAR Service Centre
GOLDTIME BL, spol. s.r.o.
p. Válek
Rezedová 5
821 01 Bratislava